Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Jul 2024 14:08:37 +0300

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu 
projekteerimistingimuste taotlust nr 2411002/01942 aadressile Lääne-Viru 
maakond, Väike-Maarja vald, Rakke alevik, Jaama tn 2a, Lääne-Viru maakond, 
Väike-Maarja vald, Rakke alevik, Jaama tn 2a, Lääne-Viru maakond, 
Väike-Maarja vald, Rakke alevik, Jaama tn 2a, Lääne-Viru maakond, 
Väike-Maarja vald, Rakke alevik, Jaama tn 2a, Lääne-Viru maakond, 
Väike-Maarja vald, Rakke alevik, Jaama tn 2a, Lääne-Viru maakond, 
Väike-Maarja vald, Rakke alevik, Jaama tn 2a, Lääne-Viru maakond, 
Väike-Maarja vald, Rakke alevik, Jaama tn 2a (Rööbastee nr 2 Rakke, 
Rööbastee nr I Rakke, null, null, Raudteeülekäigukoht Rakke KM 351,231, 
Raudteeülesõidukoht Rakke KM 351,224, null) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Edastame korduvaks kooskõlastamiseks muutunud 
lahendusega Rakke raudteerajatiste projekteerimistingimuste eelnõu.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27042229>  (menetlus nr: 
420680), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 22.07.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (MAARJA MOKS) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister